hpsupport.ir

تنها مركز داراي مجوز در خصوص ارائه خدمات اچ پي

۱۰۱ بازديد

درباره ما

درباره اچ پي ساپورت (مركز فروش و خدمات hp)

درباره ما 

شركت اچ پي توسط دو فارغ التحصيل از دانشگاه استانفورد به نام هاي ويليام ردينگتون هيولت و ديويد پاكارد پايه گذاري شد و هم اكنون به بزرگترين شركت در توليد بسياري از محصولات كامپيوتري و ماشين هاي اداري تبديل شده است كه نمايندگي خود را به پيش است ۱۶۰ كشور واگذار كرده ، گاراژ كوچكي كه اولين بار hp در آنجا آغاز به كار كرد در دره سيليكون واقع شده است كه اكنون به عنوان نماد hp شناخته مي شود.

 

مركز فروش و خدمات hp در سال 1391 و با هدف توسعه و استفاده بهينه از فناوري اطلاعات در ايران و همزمان با گسترش اين صنعت در دنيا با مشاركت نيروهاي با انگيزه و جوان تاسيس گرديد، اين مجموعه فعاليت هاي گسترده خود را با هدف عرضه مستقيم  انواع محصولات hp و ارائه بهترين و شايسته ترين خدمات به مشتريان گرامي آغاز نموده و در اين مسير همواره جلب رضايت مشتريان را در دستور كار خويش داشته است.

 

متخصصين و كارشناسان ما در مركز فروش و خدمات hp با توجه وظيفه و تعهدات خود اين اصل را سرلوحه كارهاي خويش ميدانند كه حق همواره با مشتري بوده و براي جلب رضايت و كسب اعتماد خريداران  محترم نياز به ارائه بهترين خدمات مي‌باشد. لذا شما مشتريان عزيز ميتوانيد هرگونه سوال و مشكلي را به راحتي با ما در ميان گذاشته و پيگيري و رسيدگي به مشكل را به ما بسپاريد.

پرسنل ما در نمايندگي hp دلسوزانه براي رفع مشكلات شما قدم برداشته و ميتوانيد همواره حضور گرم و پررنگ ما را در كنار خويش احساس كنيد.

 

كارتريج اورجينال hp 202A قرمز

 

پيشنهاد ما به شما اعتماد به مراكز معتبر يا نمايندگي hp است.

اين مطالب براي كمك به شما در انتخاب هرچه بهتر كارتريج اورجينال hp 202A قرمز توسط تيم hpsupport برگرفته از وبسايت رسمي hp.com ترجمه و توليد شده است.